Internationalisering in
het onderwijs

Werken aan een doorlopende leerlijn wereldburgerschap en internationalisering

Adviestrajecten, strategiesessies en werksessies die je begeleiden naar een hoogwaardige en integrale aanpak van wereldburgerschap en internationalisering. Van visie tot implementatie. 

Kwalitatief hoogwaardige internationalisering voor het VO

Wij geloven dat alleen authentieke internationalisering, waarbinnen aandacht is voor de lokale omgeving en identiteit van de onderwijsinstelling, intercultureel contact, internationale samenwerking en culturele diversiteit ten goede komt. Daarom starten we al onze trajecten en sessies altijd met de vraag: ‘Wie ben jij?’ En de vragen ‘Waar kom je vandaan?’ en ‘Waar wil je naartoe?’ Dit geldt voor de school én voor de individuen die daar onderdeel van uitmaken. Onze methodes helpen jou en je team hier inzicht in te verkrijgen. Zo ontstaat er een helder uitgangspunt voor een doorlopende leerlijn internationalisering en wereldburgerschap.

Bij Globi geloven we dat onwaarschijnlijke, niet vanzelfsprekende verbindingen leiden tot nieuwe inzichten. Maar nieuwe inzichten doen we ook op door op de hoogte te blijven van wetenschappelijke ontwikkelingen. Je kunt er daarom altijd vanuit gaan dat onze diensten gedragen worden door een stevige theoretische basis.
Meer weten?

Klaar voor begeleiding bij het toewerken naar een doorlopende leerlijn internationalisering?

Neem contact op!